"Nye overraskelser og utfordringer hver dag, samt et fantastisk arbeidsmiljø"

Portrettfoto, mann. Foto - Klikk for stort bilde

Navn: Torstein Karlsen

Arbeidsplass/stilling: Konstituert økonomisjef

1. Hva er det beste med å jobbe her?
    Nye overraskelser og utfordringer hver dag, samt et fantastisk arbeidsmiljø med trivelige og dyktige kollegaer.

2. Hva bør vi vite om yrket ditt som vi ikke visste fra før?
    Ingen 9-16 jobb...? Nei det vet dere nok. Nei, tenker dere vet det som er verdt å vite og det som kan sies uten å bryte taushetsplikten... rådhuset er jo også transparent med glassvegger overalt…

3. Hvor lenge har du jobbet i Rana kommune?
    2. juni i år. Nøyaktig 16 interessante og spennende år.

4. Hvis du kunne jobbet i 1 måned på en annen plass i kommunene, hvor ville du jobbet og med hva?
    Helse og mestring, som fastlege og spesialist med fokus på arbeid, tilstedeværelse, livsglede og mestring... Hvis ikke det, kjørt lastebiler og andre store kjøretøy hos Mo i Rana Bydrift.

5. Hva liker du å gjøre i fritiden?
    Være i aktivitet tilpasset årstidene, sammen med min aller beste turvenn, tispa Tia. Fisketur, fjellturer, hyttetur, ski eller en rolig spasertur i vakre omgivelser i Nord Norges Monaco, også kjent som Hemnesberget.